星期日, 5月 18, 2008

三輪車

自從daddy mommy買了這台三輪車給yuki後,一直都無機會親自帶我去戶外好好地踏個夠~

今天機會終於來了~ mommy提議去踏單車勝地--大美督(前名大尾篤/大尾督)。

我係呢次大美督單車賽事年紀最細既:yuki小選手

一去到先係出發地點同mommy影番幅出賽前合照先~

DSC_8441_RESIZE

DSC_8444_RESIZE

 

好喇~

等我先黎一輪熱身運動先~

 

 

 

 

 

 

 

 

咦~ 大會開始召集各參賽者喇~ daddy提我快d去mommy度搽太陽油先喇~ 今日有少少曬呀!

DSC_8447_RESIZE

賽事係水壩既一端開始,我一起步就以高速彈出~ 你地睇我個樣幾認真!

DSC_8468_RESIZE

唔阻大家咁多時間~ 去片睇睇我賽事中既片段!

4 則留言:

  1. 睇到一半見yuki縮起對起, 好好笑~我想leo也會這樣做吧

    回覆刪除
  2. 喂喂, iain都有架"夢夢"3輪車, 搵日去片返轉好喎~~
    佢都仲未有對手呀

    回覆刪除
  3. 我地熹熹都有架pooh pooh, 不過佢一年冇玩囉! 等我地再習訓一下先去片啦~~~~

    回覆刪除
  4. I like the pic of yuki ma and yuki, u guys both have sweet smile~

    回覆刪除