星期二, 9月 18, 2018

Jeju 2018 Day3 (30/7)

今日我地會去牛島🚢 首先去左 TOM N TOMS COFFEE 度食早餐🥐



我地就係搭呢架船去牛島架啦🚢
架船係有兩層嘅 下層要坐地下 上層就有凳坐 我地就坐左上層
全程都好大浪 好似打橫嘅海盜船(?) 但係就唔算好暈
到左牛島 都算幾多遊客架
係碼頭見到個牛島嘅牌🚏就循例影張相啦📷
我啲就搵左間有得食漢拿山炒飯嘅餐廳食飯⛰
餐廳入面有好多簽左名嘅鮑魚殼 應該都好有名氣架
我地就叫左一個豬🐷同埋漢拿山炒飯⛰
都好好食 但係個豬就係有啲辣嘅🔥
全部都係有人係你面前炒架🍴
整漢拿山炒飯嘅時候 個個人仲會同你講故事添
食完飯我地就搭巴士去啲唔同嘅景點啦
我地就去左一個海邊嘅地方
睇左一陣就入左一間Café度食牛島好出名嘅花生雪糕🥜🍨
之後就出左去影相📷
Hea多左陣就搭返巴士出碼頭啦
沿途都見到好多好靚嘅建築物🏠
跟住就搭船返濟州島啦
唯一唔同嘅就係今次隻船上下層都係坐地下嘅 咁就唯有坐地下啦
返到去濟州島就去左城山日出峰⛰

係上面望落黎就係咁嘅
之後就去左Starbucks度坐左一陣
Hea完就出發去西歸浦嘅酒店啦
呢間就係我地嘅酒店啦
夜晚就去左風車雞度食海鮮煲

呢日就咁樣過左啦







2 則留言:

  1. 好久沒看到你update (我也很少看blog了)。

    曾和我通信的小朋友yuki突然長大成為高過媽媽的美少女了!!

    祝生活安好快樂啊 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. thank you ah-yo姐姐,以前呢個blog係Daddy Mami update嘅,依家轉左我自己寫,不過我好耐無update都係因為我太懶咋😛

      刪除