星期三, 1月 10, 2007

Happy Birthday Mommy!

今日係我Mommy生日既大日子呀!

Mommy, 生日快樂!

Happy Birthday to you! Happy Birthday to you! Happy Birthday dear … Mommy! Happy Birthday to you!!!

(Daddy話出年教我自己唱俾你聽架喇~)

我太細個,唔知可以送咩俾你~ Daddy話你鍾意我呢張相好得意,咁我用自己黎做張「得意」生日咭俾你啦~

Photobucket - Video and Image Hosting

仲有呢~ 我會乖乖食奶奶,洗頭仔唔扭計,同你玩到卡卡笑,氹氹Mommy開心,快高長大,做個乖乖又聽話既女女。

Yuki加埋Daddy一齊錫哂Mommy!

Happy Birthday!

女女
 
Yuki (林飯飯) 敬上

沒有留言:

發佈留言