星期六, 2月 03, 2007

Just to say hi~


契爺,
收到你既聖誕禮物好耐啦, 首先同你講聲thank you先~
我最鐘意頂帽帽, 不過我個頭太大, 戴唔到呀~ 所以成份禮物放埋一邊, 都未有機會著~
今日著左件衫衫, 特登襯返條紅褲仔(似返D女仔嘛), 影張靚女相, 同你say hi~

2 則留言:

  1. 件衫仔同褲仔好襯~ yuki 著得好靚好可愛呀~

    回覆刪除
  2. 嘩,岩岩係公司開俾anna睇,先睇到原來多左咁多短片!!嘩,契哥,你點可以養到個bb咁肥!!細路仔都係肥嘟嘟得意d!!哈哈哈!上次燕姐同我講話不如一齊去探下你個bb!!我唸你地宜家放假都冇得再去日本了!!!
    呀!!唔記得講我係邊個!! 我係cindy呀

    回覆刪除