星期日, 11月 16, 2008

回味的漢堡

呢間美式漢堡飽店,據網上資料,1978年已首度登陸香港~



當年中文名叫’堡加敬’~ 相信一D同Daddy Mommy果個年代既叔叔同姨姨可能都有聽過~



雖然佢同麥當奴都係食漢堡飽為主,但係Daddy話唔知點解硬係覺得佢地既漢堡飽好食D架~ 不過價錢都貴一截~ (套餐一般約四十蚊)



近年佢回歸香港,先以機場作據點~ Daddy每次出Trip有機會既話都會食番次~ 之後又再伸延至山頂廣場~ 其實我未夠一歲已經去過山頂果間架啦~大家記唔記得呢? 唔記得? 唔緊要~ blog既好處就係呢度嘛~ 山頂 Burger King



今次最開心係除左尖沙咀之外,最開心係佢開始進駐更多地區喇~ 今次呢間開係我另一個地頭~ 炮台山!



DSC_3400_resize











Mommy! 開始食得未呀?




















DSC_3401)resize









我忍唔住喇!

























我地既ORDER: 磨菇漢堡,魚柳飽,洋葱圈,薯條~



DSC_3399_resize



可能新開張~ 仲有個姐姐派皇冠俾小朋友添!



DSC_3405_resize DSC_3408_resize



呢間分店唯一既唔好處:佢係二樓!淨得樓梯,無電梯架~

2 則留言:

  1. 睇下yuki望住漢堡飽個樣幾期待, 簡直可以搵yuki去幫手賣廣告呀!!!

    回覆刪除
  2. cherry,
    唔關我事呀, 呢篇係 yuki papa 寫架~

    happydino,
    我都好鍾意果張相, 如果 yuki 以咁既表情望住我, 我實冧爆~

    回覆刪除