星期六, 2月 21, 2009

蛋糕~

上次係 Cherry 姨姨屋企一齊整曲奇之後,Mommy 就決定係屋企添置一個小焗爐。

今日,Mommy 就用個買左唔係好耐既小焗爐焗左個蛋糕。

就係呢個啦,點解無左一忽?我同 Daddy Mommy 一齊食左囉,哈哈!

DSCF3630

 DSCF3631

 

呢個叫做戚風蛋糕,又名雪芳蛋糕,好好味呢!

其實我唔只幫手食,仲有幫 Mommy 手篩麵粉架,等我大個女,一定要叫 Mommy 教我整。

下次我要整曲奇呀,Mommy!

2 則留言:

  1. Cherry 姨姨,
    你幾時再請我去你屋企玩?到時我叫Mommy整個帶上去請IE食。

    回覆刪除
  2. 哇~咁快識整蛋糕啦, yuki媽好勁呀

    回覆刪除