星期六, 3月 14, 2009

山寨行

我既朋友仔山寨王既弟弟出左世喇~

今日同埋幾個朋友仔一齊入去山寨探下佢地兩兄弟啦!

小小山寨王訓左覺,咁等我同山寨王玩住先喇~ Daddy,我分D俾你丫!

DSC_2803

玩左一陣,發覺山寨王屋企有樣新玩具喎---

呢架車好好玩架~ 可以唔使用腳仔佢都可以向前行架喎~ 不過我同豆豆第一次玩所以唔係好識控制咋~

DSC_2790

仲要可以坐兩個小朋友都得架~ 豆豆,等我車返你喇~

DSC_2798

玩下玩下,到後尾我地走左先記得,哎呀! 我地唔記得同小小山寨王影相呀!

咁點算呢? 唔緊要,又有個藉口下次再入去探下BB。。。。。 順便玩下架車車囉~

2 則留言:

  1. 下次仲有我地未去既老友o麻, hahaha~

    回覆刪除
  2. Dino ee & Cherry ee,
    約好架啦,唔好甩底呢!

    回覆刪除