星期六, 4月 18, 2009

隨天而變~

本來今日天氣預報淨係話天陰,話聽日先開始落雨之嘛~

所以我地一心諗住入去水鄉大澳行下啦~

先去中環一間加拿大過江龍既漢堡包店-Triple-O’s食個lunch先~

DSC_3959

好神奇地,本來Yuki係車度已經瞓著左幾個字,落車Daddy一路抱住,到Triple-O’s既時候,Daddy擺低Yuki落Mommy側邊既梳化,跟住Yuki已經半醒勒~ 跟住Mommy問多句:「你要唔要食薯條呀?」 Yuki即刻醒哂,仲驚Daddy唔知佢醒左無買埋佢果份,即刻叫Daddy添~

DSC_3960

我地叫左兩個Combo: 1 BC Burger, 1 Chicken Supreme

DSC_3963

賣相同味道都唔錯架~

Blog15

當然有我最鍾意食既薯條喇~ 等我吸引下大家先~

DSC_3967

 

 

你地食唔食條薯條呀? 好好味架~ 仲有好多茄汁添呀~

 

 

跟住搭東涌線入東涌諗住再轉巴士去大澳啦~

點解我地話「隨天而變」呢?咪因為架港鐵去到荔景後已經開始有微雨~

到東涌落車後決定放棄唔入大澳,改為搭昂坪360纜車喇~ 去昂坪行下啦~或者順便行埋大佛都得~

DSC_3974

 

 

 

我地都係第一次搭昂坪360咋,可能今日始終都係天陰陰啦,所以排隊既人都唔係太多~

 

 

 

 

 

點知行左一半左右,天色愈黎愈差,連前面既纜車都差不多睇唔到呀~

DSC_3993

到昂坪落車後,D雨直頭係打橫咁吹埋黎,所以就算我地有三縮遮都覺得實無用,而落車必經果間紀念品店太細間啦,所以九成人都係迫住去到前面收銀果度玻璃門見到外面既雨勢就即刻擺低錢買番件即棄雨褸喇~

Blog14

就係咁我地行左幾十米就入左一間餐廳坐低飲杯咖啡咁啦~

飲完野出去,但D雨都仲係好大,根本無可能行到去大佛果邊,所以唯有決定徹退~ 返東涌!

DSC_4022

 

 

走既人龍仲長過入黎果條~

 

 

 

 

DSC_4028

 

 

 

下一架到我地上喇~

 

 

 

DSC_4042

 

 

 

 

過左最高座山之後終於見到個天清番D啦~ 可以影番幅睇到遠少少既相~

 

 

 

 

 

大澳同大佛,下次有機會我地會再黎過架~

2 則留言:

  1. Dino EE, 我地坐普通車廂咋。因為水晶車廂要等成四十五分鐘呀。

    回覆刪除