星期六, 2月 25, 2012

雪雪週記:二月二十五日

(宜家既幼稚園,原來K3就開始要寫週記架喇~ 借呢個機會,順理成章希望可以同大家分享一下Yuki既每週一文喇!)

二月二十五日 ● 陰天

      我敬愛的老師

,老師教我很多東

西令我很喜歡上學

,我很喜歡讀書我

最近看了一本書是

公主的。

P1030810

3 則留言:

  1. 幼稚園就識寫咁多字?????
    BTW, yukipapa, 你打錯了字, 係「順理成章」至啱。

    回覆刪除
  2. 契爺, Yuki唔係全部都識寫架, 佢唔識果D就問Mommy寫俾佢睇囉!

    順理成章已經改正左喇!

    回覆刪除