星期日, 7月 29, 2007

生日の行程~

今日一早起身,Daddy就話要Yuki一歲生日食D新野~

所以我地就帶左Yuki落去屋企樓下~~飲茶喇~


好彩我地算早(十點左右)唔使等就有位~ 
你地睇下Yuki等得幾心急! 嘻嘻~








至於俾咩新野Yuki食? 就係腸粉喇~ 







Yuki食得好滋味添呀。











下奏我地就去左一個唔駛俾錢,又有得俾Yuki玩既地方--反斗城~~ 
哈哈~


Yuki坐架Poonさん車車幾開心!
















夜晚我地返麻麻屋企慶祝生日,因為Yuki都仲細,出街開Party其實佢未識,反而o係麻麻屋企可以通地爬,同樂樂家姐/Boy哥哥玩~ 所以我地簡單地佈置下,買左個生日蛋糕同Yuki簡單而隆重地慶祝佢既一歲生日喇~





Yuki :借呢度多謝送左禮物/利是俾我既咁多位~ (排名不分先後~嘻嘻~) 阿太、爺爺・麻麻、舅公、伯伯・伯娘・樂樂家姐・boy哥哥、姨婆、婆婆・公公、Siti姐姐~

1 則留言:

  1. 話咁快, 小寶貝又一歲! yuki越大越可愛, 笑容好甜, 一定tum得daddy&mami好開心!
    雖然過左yuki生日成個week, 不過我都祝願yuki日日都開心快樂, 健健康康!!

    回覆刪除