星期四, 7月 26, 2007

Daddy 生日呀~

今日係我daddy生日呀, 我咁細個, 唔知送乜野比佢好, 好在有媽咪幫下手, 佢幫我買左個相架, 放埋由出世至而家每個月既相落去送左比daddy呀, 仲有張生日卡添呀, 張生日卡仲係媽咪捉住我隻手手教我寫架, hee..hee.. 唔知daddy鍾唔鍾意呢~


Happy Birthday to Daddy~






我地去左ocean park幫daddy慶祝生日呀, 都幾好玩架, 有火車啦, 旋轉熊貓啦, 吊車啦, 又去左水母館同鯊魚館(但我瞓著左), 睇左海豚同海獅表演, 又探左安安佳佳同埋盈盈樂樂, 玩到攰晒囉~





同媽咪一齊坐火車~






全神貫注睇表演~







坐吊車好興奮~










拖住Daddy返屋企~




(唔知大家有冇留意到幾幅相裏面既Yuki有乜唔同呢?)

沒有留言:

發佈留言