星期日, 5月 11, 2008

迪士尼樂園

本來mommy daddy都無諗住yuki咁細個就帶佢去迪士尼樂園玩。不過mommy公司早陣子抽獎抽到幾張迪士尼既門劵,所以我地就因此而有呢個第一次既迪士尼樂園之旅喇~

今次係mommy daddy第二次去迪士尼,第一次係迪士尼剛剛開幕果陣,果次好多好多人。今次雖然係週末,但係真係少人左好多呀~

到現時為止,一般樂園遊戲設施裏面,yuki最鍾意既就係騎馬馬。

neo_img_DSC_8114

daddy影左好多幅馬馬郁住既相,終於都有呢幅daddy mommy同yuki都滿意架喇~

nEO_IMG_DSC_8145

 

玩完馬馬一陣就開始巡遊喇~ 睇巡遊,當然要早幾個字開始要等喇~ yuki一路等,一路玩(條繩繩)~

 

 

nEO_IMG_DSC_8200

 

巡遊正式開始~ 不過daddy揀錯位,由頭到尾都淨係影到yuki同mommy既背脊咋~

 

 

 

呢度就係最新開既小小世界喇~

nEO_IMG_DSC_8208

仲有同馳車天地既車車影相相~

nEO_IMG_DSC_8226

yuki玩到五點幾排緊史迪仔既時候終於頂唔住瞓著左~ 一瞓瞓左個幾鐘。

瞓醒既時候,天開始黑啦,仲有幾滴雨添~ 話得yuki鍾意騎馬馬,梗係唔袛騎一次啦。 仲要瞓夠左既yuki影相影得幾開心~

nEO_IMG_DSC_8240 nEO_IMG_DSC_8242

好彩我地無諗住等埋煙花咋,我地架車剛剛離開迪士尼搭正八點,就開始落到好大雨呀~ 好彩~

1 則留言:

  1. Cherry ee,
    我靜靜話你知呀,我今年既生日將會係東京Disney過呀! :p

    回覆刪除