星期六, 5月 24, 2008

漁港歷史

今日Yuki係咁易上左少少香港既歷史堂。

我地去左香港其中一個仲留有少少香港漁港風情既地方--鯉魚門。

Daddy Mommy帶我用左一個最可以體現漁港風情既交通工具去鯉魚門,就係搭「街渡」喇~ 

DSCF2588_RESIZE

原來搭「街渡」既感覺幾特別架~ 一路行一路聽到’卜~卜~卜~’聲。另外又會聞到一陣陣燃料味~ 同埋海面傳來一陣陣唔知點形容既味~ (Daddy話呢D就叫做「香港味」喎!)

我下面呢幅相既感覺係咪有D似要遠行,有D依依不捨既感覺呢? 係呀,因為我第一次搭住船睇住屋企愈黎愈細,「Daddy Mommy! 我地幾時返黎架?」

DSCF2595_resize

到左鯉魚門,我地就沿住D巷仔一路行入去~ 沿途有好多海鮮呀~

D瀨尿蝦隻隻都有我手臂咁長咁粗~

D墨魚隻隻都有我個頭咁大架~

DSCF2599_resize

不過我地今日黎既目的唔係食海鮮~ Daddy話搵次特登過黎食晚飯先食海鮮喎~

同大家講過體驗漁港風情嘛~ 睇下我同Mommy身後面既漁船同屋屋有無令大家諗起以前既香港呀?

DSCF2611_resize

**同日加映**

今日要去收左Yuki讀N1既幼兒園交註冊費。 交完錢同Yuki係學校行一轉,唔知點解近來叫Yuki影相叫佢擺甫士佢就九成會擺呢個S型甫士出黎~

Daddy Mommy 同埋爺爺麻麻每次睇到呢個甫士都會笑Yuki係邊度學架?Yuki既姿勢加表情真係好得意~

(據Mommy估計應該係自從上次係濕地公園影果張側頭草地相個個都讚Yuki靚靚之後,佢就將側頭甫士再發揚光大喇!)

DSCF2582_resize

講多樣野俾大家知啦~ 其實收左我果間學校係Daddy細個果陣都讀過架~ 所以Daddy帶我返到校舍既時候好有親切感~ 好喇~ 等我地兩代學生係校門前影幅合照喇~

DSCF2584_resize

5 則留言:

  1. 批姨姨當年都在鯉魚門留了不少腳毛。起碼在我16歲之前,每年新年都得在裡面消磨一整天。印象中的鯉魚門都是好玩地方一個。
    不如我們找多些好友一同來個鯉魚門盛宴啦!

    回覆刪除
  2. S pose好得意, yuki真係越大越可愛!

    回覆刪除
  3. 鯉魚門我好鐘意架,我又去,我要食椒鹽獺尿蝦,鼓椒聖子王,粉絲蒸帶子......

    好耐無去食啦!好想食

    回覆刪除
  4. I like the "S" post of Yuki, very very cute~

    回覆刪除
  5. Yuki的 S post好專業, 可以比美professional model!
    yuki ma & dad 真係好有心帶yuki周圍去; 相信佢的exposure對佢大個會好有幫助!

    回覆刪除