星期六, 9月 27, 2008

老襯亭

今日雖然係星期六,但係我都要返學校呀~ 點解?

因為今日Daddy Mommy帶我返學校交出年既幼稚園報名表。

今次返學校同之前幾次最唔同既,就係今次一入學校我已經好熟路咁帶佢地周圍行喇~

我今次由入學校條斜路已經同Daddy Mommy講「校車~返學~」

跟住又帶Daddy Mommy行去我既課室~ 不過今日課室無開門~ 但係咁,課室門口都有D野值得俾Daddy Mommy睇架~ 乜野黎既?

就係。。。

DSCF3204_resize

我既學生證喇~ 每一張都係我地自己油顏色上去架~

DSCF3205_resize

返完學校時間尚早~ 無理由咁早返屋企架?

所以我地決定去遠少少咁多喇~ 上山頂!

DSCF3221_resize 

呢幅係我第一幅用凌宵閣做背景既相黎架~ Daddy話佢地細個都通常有一幅! 不過果陣就係影「老襯亭」~ 唔講大家可能唔知,如果宜家既凌宵閣都叫「老襯亭」既話,原來已經係第四代既「老襯亭」喇~

DSCF3227_touch_resize

侍應哥哥仲好好咁主動要幫我地影幅合照添呀~

DSCF3230_resize

既然D野食未到~ Daddy唔該影下相先丫~

DSC3242_resizejpg DSCF3238_resize

DSCF3243_resize

好喇~ 食飽飽~ 臨走去參觀埋架纜車先! 拜拜喇-山頂!

DSCF3254_resize

2 則留言:

  1. yuki學校禁快就要confirm下年都在學校讀啦?定係真係要再interview架?上山頂好開心呀!我地成半年有多前就上過一次禁大把,不過牛精仔都好開心呢!

    回覆刪除
  2. barbie_mama,
    我地返去交表咋, yuki學校無得直上K1, 要再交表, 12月仲要interview~

    回覆刪除