星期五, 5月 21, 2010

單車之旅@大尾督

今日正要出發往上環搵好野食既時候~ Mommy收到電話~原來細B哥哥同希表哥佢地去左踩單車呀~

我地即刻取道紅隧直駒大尾督先食野喇~

去到已經有好多車係停車場等緊位喇~ 好彩我地等果幾個位幾分鐘後就有一架車走~ 可以去食野啦~

快快趣趣食完野即刻租左一架大單車Daddy踩~ 我就踩我架私家單車~ 咁Mommy呢? Mommy因為要傍住我踩所以無租車囉~

IMG_1025

上到堤霸上面大家都坐低抖抖先~

IMG_1027

想知道咩係Like father like daughter嘛? 睇下呢幅相既兩父女望住同一方向,同一姿勢咁飲野就知道喇~

IMG_1030

係堤霸上面仲有其他娛樂節目架~ 千奇百趣~ 你地估下呢兩父女係度做緊乜呢?

IMG_1036

睇Daddy既姿勢,左手拎住卷類似魚絲既物體,好似有魚上釣咁~ Yuki又好專注咁望住下面~ 一定係釣魚喇~

Sorry~ 錯左喇~

我地其實係度放紙鳶呀~ 之不過點解唔係向天放既咩? 其實係因為隻紙鳶無風跌返落黎,所以Daddy要好似釣魚咁收返隻紙鳶囉~ 嘻嘻~

最後走既時候因為Mommy要幫舅母還車~ 所以Mommy都踩一架單車~

原來都得喎~ 下次我地可以一人一架車去踩單車喇~

沒有留言:

發佈留言