星期四, 6月 03, 2010

Daddy陪Yuki~定Yuki陪Daddy

今日daddy放假~ 除左朝早陪yuki去等校車返學之外,到左放學既時候daddy又去左校車站接yuki放學喇~

DSCF4967

Yuki~ Daddy係度呀~

 DSCF4968

接過yuki後~ 先返屋企換低套校服~ 之後兩父女就去左太古城食左個好味lunch: 意粉同夾餅~

食完lunch出去睇溜冰既時候,估下我見到邊個? 我地見到Hei Tung老師呀~ 原來Hei Tung老師都好努力咁學緊溜冰呀~

跟住到Yuki陪返Daddy喇~

Daddy約左Man哥哥剪頭髮~ 其實Yuki都有一陣子無剪過頭髮喇~ 順便唔該Man哥哥幫我修修D頭髮先~

Yuki好乖咁播~ 好定咁俾Man哥哥剪呀~

DSCF4969

完成~ 唔該哂呀,Man哥哥~

DSCF4972

到Daddy剪喇~ 「Daddy你剪完未呀?」

DSCF4976

陪Daddy剪完頭髮~ 我地一齊去行下街先喇~

去左Sogo超市,Yuki叫住Daddy話有Beard Papa呀~ 但係Daddy第一次睇唔到~ 仲同yuki講話吉之島先有Beard Papa喎~

好彩yuki竭而不捨~ 仲同Daddy講到話:「你信我喇~」

Daddy於是再同Yuki上返一層再落返自動電梯落黎~ 真係有個Bread Papa招牌呀~

Yuki睇住琳廊滿目既雪柜,好快咁指住呢舊話俾Daddy聽要呢舊士多啤梨味喇~

DSCF4977

呢兩個人急不及待地就企係側邊食哂喇~

今日唔理邊個陪邊個都好喇~ Daddy同Yuki都好開心呀!

沒有留言:

發佈留言