星期一, 8月 20, 2007

My first trip (8/19-20)

Daddy/Mommy早排話要俾個試驗我,睇下我有冇潛質搭飛機去旅行,所以剛剛呢個星期日,我地就去左澳門先黎一個兩日一夜之旅喇~


原來雖然話兩日一夜,但係都要帶好多行李架,有BB車、去街奶粉/片片袋、相機袋、加多一個手拉o急~ 如果第日搭飛機會點呢?!
















我地食完lunch先上船,早左少少到碼頭,所以搭早左15分鐘既船,1:00 出發!

係船上面我唔係咁乖,搞到Mommy要抱住我周圍行,船上既職員叔叔都話我曳曳,仲要開個VIP房俾我同Mommy入去,又俾左包菓汁先生我~ 






到左澳門喇~ 我地住文華東方,間房望到個泳池,仲有張King Size Bed,真係好大大大大架,你地睇我變得幾細粒!

Daddy仲幫我request左張BB床,不過唔係King Size BB Bed黎既~








我地放低行李,我食埋支奶奶就換衫落泳池喇~ 呢間酒店個泳池好有resort feel,本來Daddy諗住去Westin,但因為我地太遲先決定,所以果邊無哂房lu~ 不過文華東方既泳池都係澳門數一數二架~










沒有留言:

發佈留言