星期四, 8月 23, 2007

My first trip (8/19-20) の 二 

換好哂泳衣,我地就向泳池出發喇~

個泳池都唔算太多人,除左主池,仲有個滑水梯,另外有個按摩池(不過係熱水黎架)。 不過呢,我就同Daddy對個泳池興趣大D嘞,我拍水拍到自己同Daddy成面濕哂添呀~


玩左成個鐘,我都唔捨得上水~ 一上水就手指指住個泳池要再落去玩~ 嘻嘻!
大家有冇發現唔見左Mommy呢,其實佢去左幫我拍video呀,而家就去片比大家睇啦~



上房沖完涼我地又出發喇~ 趁未天黑,我地入左氹仔。 Daddy同 Mommy以前拍拖既時候都黎呢度影過相架~  行下行下都行到天黑lu~ 呢條街好多手信賣架,好似叫做’手信街’,等我都買D手信俾爺爺麻麻先!

晚餐係食葡國菜,不過我都無份食既,但係我有日本烏冬食喎,都好好味架。一如以往,Daddy Mommy要車輪戰式食野,我食飽之後仲撩侍應姐姐哥哥玩添呀。









食完飯就搭車返酒店,打番個電話俾爺爺麻麻先!

橫掂我地一家三口都唔係早瞓既人,所以又去街街喇,近近地行過隔離既漁人碼頭影下夜景都好~ Daddy都係因為上個月夜晚黎過,覺得好靚所以同Mommy話要帶我地過黎玩下架咋~
成條街都係D好靚既屋屋,好似去左外國咁呀~

行完都九點半要返去休息啦~ 第二日既行程下回再續。。。

1 則留言: