星期日, 8月 12, 2007

一歲生日大PARTY~

星期日係我地8月BB會一歲生日PARTY既大日子~

唔知大家仲記唔記得其實我係預產期8月既BB,不過未到8月就衝閘出世咋~


因為咁我o係一眾8月BB裏面算係大姐姐喇~ 你地睇我行路個樣似唔似大家姐呀? Hee Hee...











仲有好多姨姨好好心機咁安排佈置今次既生日會架~











我仲有得同MICKEY同MINNIE影相添呀!












生日會仲有個為食BB比賽,係食我最拿手既星星餅~ 不過唔知點解仲要食哂五粒星星餅拍三下手先得!?

我好快就食哂五粒星星餅喇,不過好似唔夠食,食哂五粒仲望下望下,結果就係咁無拍到手仔,輸左lu... (不過唔緊要啦,起碼我食左五粒星星餅,嘻嘻~)

沒有留言:

發佈留言