星期六, 9月 01, 2007

悠閒星期六~

今日無乜特別節目~ 都係出下街,行下吉之島~

傍晚希表哥黎左我樓下個公園玩叫埋我落去~

我見到舅母吹D泡泡波好得意呀!開到我淨係望住唔敢郁,玩多一陣就開始係咁追住D波波,仲想捉住D波波添~ 






但係唔知點解次次捉到果陣粒波波就忽然間唔見左呀! 
好奇怪呵~


後尾我仲問希表哥借佢架單車俾我玩,我咁細個梗係要媽咪扶住啦~ 
不過我都坐得好開心喇! 
仲衝埋去Daddy度添~




夜晚我地返左婆婆屋企食飯,今日係我表弟(焯衡表哥既弟弟)滿月呀,祝表弟滿月快樂!快高長大,肥肥白白,遲D大個同我玩~ 嘻嘻~

仲有~仲有~ 我要多謝大舅夫同大舅母送俾我既日本手信呀,好靚既口水肩呀!(Hysteric Mini黎架~)

1 則留言:

  1. Yuki好幸福, 普普通通的星期六都咁快樂, 有表哥陪你玩單車, 你自己也好叻叻會踏呢, 看見了也感受到你的快樂心情~

    回覆刪除