星期六, 9月 08, 2007

新行程~

今日朝早如常上完playgroup,跟住去醫生度打左支肺炎鏈球菌預防針,呢支針係打大脾,唔係打pat pat架。

我o係屋企食完中午果餐粥粥,Daddy就提議左個新行程,去一個我出世之後都未再去過既地方~ 
就係--西貢喇~

本來Mommy仲諗住我入去果程車會瞓一覺啦,點知我又唔係好眼瞓喎,半個鐘多少少我地就到左西貢喇~

嘩~ 呢度好多魚魚、蝦蝦、蟹蟹,仲有好多我都唔知係咩既野添呀!

我地行左出去碼頭影相,大家睇下我宜家唔鍾意俾Daddy Mommy拖住行架。





個碼頭邊仲有好多艇仔賣D魚魚俾岸上面既人,Daddy話第日等我識食海鮮就買番屋企煮黎食喎~





到我開餐既時間喇~ 原來o係D長凳度吹住海風咁食奶好舒服架~

之後我地行左去碼頭公園入面既餐聽食個TEA,當然係Daddy Mommy食,我無份啦~

呢個水牛城雞亦都幾特別喎!













至於我--咪玩下個’留座’牌囉~

沒有留言:

發佈留言