星期六, 9月 15, 2007

又去海洋公園~

無錯~ 短短兩個月之內,我再次踏足海洋公園,因為今次係媽咪公司包場,唔使錢架!

上一次,排隊入水母館既時候,我訓左覺,今次我終於睇到水母啦~ 水母好靚,好得意,媽咪抱住我睇,我仲四圍手指指,點佢帶我不停向左走,向右走~ 水母館入面有一幅牆好得意架,有D水母係度游黎游去,我一掂到D水母,水母就會即刻彈開,我玩到唔肯走添呀。。。呵呵呵,唔知幾時再有得黎過呢~ (水母館太黑,daddy無幫我影相,所以無相比大家睇添~)



除左水母館,我仲去左海洋館,入面有好多魚魚架,我睇魚睇到連有人影相都唔知,不過連媽咪都係喎,比人影左都唔知~








今次我都有坐火車同旋轉木馬,D相同上次差不多,唔貼出黎啦~

話比大家知呀,我覺得自己已經大個女啦,你地睇下呢張相,係咪好有少女味道呢~

1 則留言:

  1. yuki姐姐,真係成個細路女咁唔似bb女啦~靜鶏鶏話你知, 昨天我也行到十步啦,爹地話我行到成個醉酒佬咁喎~嘻嘻~媽咪就冧到死呀~
    曳豬上

    回覆刪除