星期一, 3月 03, 2008

排排坐~



等我介紹下我班好朋友比大家識先 :

首先,去拎D盤黎先。。。。。。
喂,Bear Bear,你唔好起身呀,sit down please! 大Poonさん,你睇實小Poonさん,唔好比佢四圍走! 唉哎,Elephant,你可唔可以乖D呀,不如我抱住你啦!
終於攪掂,放好左啦!

介紹開始,由左至右:大Poonさん,Bear Bear,小Poonさん,Panda,仲有我攬住既Elephant。

咁大家知唔知我最鍾意係邊個朋友呀?

5 則留言:

  1. 梗係佢攬到實既elephant啦~

    回覆刪除
  2. Lilian EE, 唔係elephant呀, 佢曳曳唔肯坐定定我先抱住佢咋~

    回覆刪除
  3. leo like pooh pooh, 我估pooh pooh

    回覆刪除
  4. 個個都LIKE, 不過當然系YUKI SAN都吸引啦

    回覆刪除
  5. 等媽咪幫yuki開估啦~
    咪就係bear bear囉~ yuki攬住bear bear會好興奮架, 下次有機會我拍低佢比大家睇下啦~

    回覆刪除