星期六, 3月 15, 2008

福岡之旅 - 美食篇

日本出名多美食,等我為食Yuki為大家介紹下啦:


呢個就係我好鍾意食既麵麵啦!(Yuki口中既麵麵其實包括烏冬同拉麵)






我大個女架啦,唔使人餵,自己識食啦,係咪好叻叻呢?








呢個早餐食既包包,係Mos Burger既出品,おいしい!





咁耐都未有野食架,快D啦,好心急呀!


我等左好耐既親子飯終於到啦,好野!




福岡有唔少有特色既屋台,本來Daddy Mommy好想入去試下,但怕地方太細,我會唔習慣,所以最後都係無入去。

呢間係Dino EE介紹既餐廳,客人可以自己釣魚,釣到之後即刻食。我地坐既地方係一隻船黎架,係咪好有特色呢!









我仲同Daddy邊玩邊等野食添呀~









除左正餐,仲有雪糕食呀,嘻嘻!

2 則留言:

  1. 嘩!你地真係好利害,做野巳經咁忙,仲有時間編去旅行! 仲有精力帶住個女周圍去! 仲有時間寫blog,真係佩服,佩服! 我3月29去完日本,毎blog都仲未嘔到出來!

    回覆刪除
  2. http://hk.myblog.yahoo.com/cheungcheyau/

    呢個係我細妹個女個blog,我都俾左你地個blog佢地睇! 你睇下,肥到成個佛祖咁!

    回覆刪除