星期六, 3月 22, 2008

福岡美食 - 後記

今次去完福岡返黎先發覺我地係福岡既時候都無機會食到一樣宜家好當造既食物~ 本來一心諗住係返香港之前一定可以係機楊買到喇~ 點知行哂成個機場都無呀~

好彩! 番到黎香港俾DADDY係APITA既超市發現到'佢'既踪跡喇~

'登~登~' 各位唔好流口水喇~

DSCF2435_resize

呢D就係福岡博多出產好出名既士多啤梨~ 呢種叫做[甜王]~ 特點係比較大粒, 形狀呈不規則~

DSCF2436_resize

我一試就不得了~ 等唔切Mommy餵我, 你地睇下我成粒渣住食~ 食得幾開心~ 嘻嘻~

DSCF2385

DSCF2391

2 則留言:

  1. 最鍾意睇小朋友食, 佢地既食相係全世界最好睇呀 ^__^
    仲有, yuki係咪又剪左頭髮?

    回覆刪除
  2. dino ee,
    呢款士多啤梨好美味架!
    係呀,我又剪左頭髮呀,好看嗎?

    回覆刪除