星期六, 12月 20, 2008

聖誕 = 禮物

每年除左生日,收得最多禮物一定係聖誕節!

尋晚返到屋企,就收到一大個包裹,係由加拿大寄出,一定係契爺啦! Mommy 打開個箱,拎完一樣又一樣,攪到我不停問:仲有咩呀?仲有咩呀?

DSC_4595

原來入面有靚衫衫一件,聖誕襪一隻,會唱歌跳舞既雪人公仔一個,仲有好好用既 cream cream 三支!

XmasGift

你地睇下我同雪人影相時幾咁開心, 肉緊又擺晒 pose 就知我好喜歡佢啦!契爺,Thank You!

DSC_0060 DSC_0065

至於呢隻鴨仔,就係同 Ellen 姨姨,蚊姨姨,恩舅母交換禮物得返黎架,我都好鍾意架!

仲有其他禮物,好似 Linda 姨姨送既 Melody 玩具, 我日日都叫 Daddy Mommy 俾我拆開佢,但佢地話要聖誕節先可以拆!除左禮物,我仲收左幾封利是,係嫲嫲,姨婆同太婆俾我架,多謝晒咁多位!

2 則留言:

  1. 收到禮物yuki 就記住要乖要聽話喇!
    下次叫daddy mommy 貼你著新衫嘅相比我同Rita 姨姨睇下!

    回覆刪除
  2. 睇黎yuki好喜歡個雪人!

    回覆刪除