星期一, 12月 22, 2008

一家三口齊剪髮

好耐未試過我地三個一齊去搵Man哥哥剪髮喇~

DSC_4655_resize

 

 

* 剪髮前 *

 

 

 

 

好!排隊~ 邊個剪先呢? 好啦,Mommy先啦~

DSC_4656_resize

 

 

我呢個樣係期待定係驚呢?

 

 

 

話咁快Mommy剪完啦,跟住~ 到我啦~

blog

今次我好乖呀~ 任由Man哥哥點剪都得~ 可能因為Daddy Mommy俾左粒利賓納糖我拎住啦~ 今次將長度剪短D lu,因為我始終都係唔肯札辮~ 宜家個長度成日會食野既時候整污糟D頭髮~

DSC_4677_resize

 

 

 

 

 

 

* 完成 *

沒有留言:

發佈留言