星期一, 12月 15, 2008

聖誕全城Ho Ho Ho

今個星期開始海洋公園有聖誕主題喇~


因為黎緊兩個週末都可能唔得閒入去,所以趁今日空閒少少,入去睇下有乜玩先!


估唔到今日居然唔係好多人喎~ 最近入口既停車場都仲有得泊!



係門口度仲有個職員哥哥可以幫人影相,當然佢會先用佢部機幫我地影埋啦~跟住用我地部機再幫我地影~



原來宜家科技可以先進到咁! 睇左呢幅相先~



DSC_4446_resize



話說果個哥哥用部單鏡相機幫我地影左一幅同呢幅一樣位置既相之後,就俾左個號碼紙俾我地,仲話即刻可以去入口左邊個COUNTER睇相~



我地影完就慢慢向入口進發喇~ 前後肯定無五分鐘,最多兩三分鐘,一去到果個COUNTER,見到我地幅相已經印好左!嘩,犀利呀!



就係呢幅喇~ 仲有一幅係有特別效果添呀~



DSC_4582_resize



DSC_4584_resize













你地睇下我地手上面有乜野動物?





















講得係聖誕主題,當然有聖誕老人喇~ 呢度係Ho Ho Ho列車入面~ 今日真係少人呀,排左十分鐘左右就入到黎喇~



DSC_4492_resize




DSC_4531_resize













Mommy仲幫Yuki買左個聖誕鹿既帽連披肩,用黎俾Yuki呢個星期學校既時裝表演著~ 嘻嘻~

















DSC_4537_resize










Yuki~ 你好似係度唱緊聖詩咁播~











DSC_4556_resize













呢度有好多好多聖誕樹呀!




係呀,有成200棵呀~















宜家Yuki有時除左識得主動話好辛苦要抱之外,仲識得主動話要「騎膊馬」添架~



DSC_4570_resize

沒有留言:

發佈留言