星期四, 5月 28, 2009

Noah’s Ark

位於馬灣的挪亞方舟終於開放予市民,今日就是開放後的第一個公眾假期,吸引了很多市民去參觀。至於點解我地都會揀今日去挪亞方舟呢?其實我地是參加了伯伯一家所屬教會所舉辦的一日團,現在開放了給市民,令到我地今日的參觀,加插了不少排隊時間。

呢度就係挪亞方舟的入口,睇唔睇到四圍都係人呢?

DSC_4904

一入場,就有個姐姐扭左個花形氣球俾我啦,我好專心咁等架!

DSC_4919

第一站,就係方舟花園,入面有好多栩栩如生的動物,我咁鍾意Giraffe(即係反斗城嘛),梗係要同佢地影返張相啦!

DSC_4938

呢道都應該係到此一遊必影的位置啦!

DSC_4967

然後我地就入左去多媒體博覽館,生命教育館同珍愛地球館,入面係唔可以影相同攝影,所以相片久奉。

我地用左好多時間參觀多媒體博覽館,因為由係門口就開始排隊,每去一個展館都要排下隊,入面除左有展品,仲有影片睇,都唔錯架。

生命教育館入面就有劃花面同埋其他遊戲,我就劃左個小花貓的俏臉啦!其他遊戲呢,排隊時間超過三十分鐘,只好放棄。

DSC_4981

珍愛地球館其實係一個多元智能兒童博物館,不過因為跟團時間有限,只係忽忽忙忙咁睇下,想玩都無時間。

今日同平日去街有啲唔同,除左Daddy Mommy,仲有爺爺嫲嫲,伯伯,伯娘,家姐,Boy哥哥,所以天氣唔太好,時間唔夠都無問題,我一樣都係咁開心的!

沒有留言:

發佈留言