星期一, 11月 05, 2007

突破四千!謝謝支持~


不經不覺Yuki這個網上部落格已經與Yuki一樣面世了十五個月~

到今天,瀏覽次數突破了四千次,雖然不能跟某些熱門Blog相題並論,他們可能不用一天就已經有四千瀏覽次了,但對Yuki來說這四千卻是一點一滴累積著大家對Yuki的闗心所得來的成果~

回看這一年多的posts(原來已有160篇之多),更覺若不是把這些當時Yuki生活上的鎖碎一一的寫下來與大家分享,不會驚覺原來Yuki已比一年多前那祗懂吃和睡的寶寶已經長大了許多~許多~

希望Yuki長大及識字後會珍惜這些Daddy Mommy為她所寫下的生活印記,當然還有所有關心Yuki近況的大家所寫的每個留言~

相信在未來的日子裏,我們會看到突破五千,六千甚至一萬大關~

最後,向大家有一個請求~ 為了讓Yuki長大了知道有那些愛錫她的人曾經在她的部落格留下過腳印,希望大家能花幾分鐘在留言於’意見’,好讓她知道有這些Auntie,Uncle, 哥哥,姐姐對她的生活點滴有興趣喔~ 謝謝~

8 則留言:

  1. Yuki, 等媽咪留言比你先~
    呢度係daddy mommy為左你而寫既, 希望將來你自己可以繼續寫下去~

    回覆刪除
  2. Yuki
    爸爸媽媽為你安排了多采多姿的生活, 細心地為你留下生活印記, 爸爸即使去了印度都記掛住要寫blog給你, 告訴你生活點滴, 睇完係咪覺得好幸福呢~ee看了就覺得yuki好幸褔啦^_^

    回覆刪除
  3. YUKI, 知道你DADDY MAMI 為你CREATE 既BLOG 可以沖過四千大關, 我都鄧你高興, 雖然EE唔系成日留言, 不過從認識有YUKI 既日子, 我都成日上黎偷睇架. 希望往後既日子, 你都可以同我地各位分享你既豐富節目吧, 加油呀YUKI ~~

    回覆刪除
  4. 可愛的Yuki, 我成日上來看你成長的過程架; 你Daddy, Mami真係好鍚你; 當然, 你又o甘叻叻, 真係人見人愛啦; 希望你身體健康, 快高長大, 快d 自己update個blog!
    casie ma

    回覆刪除
  5. 寫blog, 睇留言, 真係一件樂事!
    我成日都有上黎, 但唔係次次都留言, 呢個ee真係要改下啦^_^
    睇左你個blog咁耐, ee發覺左一樣野, 可能你daddy, mami都唔覺架 ....... 你同daddy影既相, 笑得特別燦爛架, 難怪你daddy出trip都咁掛住你!!

    回覆刪除
  6. 我都要响度到此一遊~雖然平時冇咩點見但係得閒都會上黎呢度睇吓...估吓我(地)係邊個???

    回覆刪除
  7. Yuki,
    其實有很多時候,我都會覺得自己契爺的這個名稱當之有愧。你出生以來,別說抱過你,到今天為止連見你一面的機會也未有。我能夠做的,只是教你的爹地媽咪建立這個blog。
    在加拿大的我,都只是靠你爹地媽咪努力更新的這個blog,才可以看著你慢慢長大的情況。希望我可以在不久的將來回香港探你吧!到時一定帶多多禮物給你~你要學定叫契爺啦!

    回覆刪除
  8. 呢次係我第一次留言,
    每次都係睇,今次要突破吓啦....
    Yuki,你真係好幸福,有呢個爸,媽,常常為妳留下美好歡樂片段.
    記得大個女‧好好照顧他們呀@@

    回覆刪除