星期四, 11月 15, 2007

婚禮見聞~

尋日係Daddy朋友結婚既大日子~ 我地下奏去左觀禮~



婚禮既地點係薄扶林一個歷史悠久既教堂,我一去到已經好開心,好興奮喇~



















入到教堂入面,我即刻周圍望,好新奇,又好靚呀~
D玻璃有好多顏色係上面架~














等我周圍巡視下先~ D佈置真係好靚好有心機呀~









咦~ 大家好似到齊喇喎~ 咁等我做指揮帶大家唱首結婚進行曲先啦~
唔該,大家準備,一~ 二~ 三~


話咁快就到左夜晚喇~ 我當然中間要番屋企沖涼涼,同換番套飲衫先喇~



夜晚擺酒既地方又係一個歷史悠久既地方,呢度既前身係一個街市黎架~ 我諗你地應該估到係邊度掛~






我自己都有一個位坐架~ 雖然唔係好多野我食得,不過我都食左少少蟹拑/魚魚~ 成晚唯一最唔開心就係我俾D好大既喇叭聲嚇到喊左幾次呀~ 



最後祝CINDY姐姐新婚快樂!

1 則留言:

  1. 我...我....係批批姨呀~
    yuki好cute呀~
    我好like你地個blog, yuki大個女睇返一定好開心!

    加油, 努力,

    回覆刪除