星期日, 11月 18, 2007

睇高球比賽~

今日Daddy Mommy帶左我去睇高爾夫球比賽呀~ (靜靜話比你地知呀,Daddy Mommy都係第一次去咋~)


比賽地點係粉嶺一個高球會,Daddy渣車唔使一個鐘就到啦~ 原來D車可以泊到成個山仔、成個fairway都係架喎~







一去到我地坐上看台睇左一陣,Mommy抱住我,就算坐第一行都遮唔到我~嘻嘻~









咦~ 呢位球手上左Green喎~ 快D同Caddie研究下點Putt呢球先~















Daddy話呢度個場同D風景都好靚,不過佢話如果唔係黎睇比賽都唔會有機會入到呢個球場架~









睇左無幾耐,我地就周圍行搵野玩喇~ 高球場無乜野多,就係草地多~ 我地隨意搵左D草地就坐低係度玩喇~


入場既時候送左粒仿高球波波~ 唔好睇少呢粒波呀~


我今日剩低大部份既時間既節目都係圍繞住呢粒波咋~


你地玩唔玩呀?



就係玩緊呢粒波,我仲識到另一個哥哥佢都係玩緊,佢仲有一支玩具putter,我問佢借黎一齊玩左一大輪~ Daddy無行埋黎既? 原來Daddy離遠係咁同我地影相呀~




玩完一大輪,同靚仔哥哥say goodbye之後,我地係平時睇電視睇得最多既1號洞tee台影番幾幅相先~












正當我地影緊相之際,喇叭傳來廣播~ 「飲緊奶樽既選手,請你儘快Tee off喇~ 如果唔係天黑之前你打唔哂架啦~」
嘻嘻~ 我唔係黎打波架~ 我黎。。。玩架咋~ 拜拜~

「特別鳴謝:批姨姨同Samuel叔叔送既入場券~ 我今日玩得好開心呀~」

1 則留言:

  1. 小yuki,
    唔水多謝亞姨姨啦, 因為我真係無乜興趣去睇, 我怕晒, 又怕行得多!
    好開心你地一家都like是次活動就真...

    下次啦, 希望下次可以引起我興趣, 我地一齊去, 等iain可以同yuki小姐一齊去玩草地啦!

    回覆刪除