星期日, 11月 25, 2007

在家的一天~

今日朝早趁早去樓下睇左醫生先~ 因為我又有少少傷風,流鼻水~ 好彩今日落到去醫生度無乜人,唔使等就到我喇~

我最近呢兩次睇醫生都叻左喇~ 醫生幫我探熱/聽聽筒/照耳仔同鼻仔都無乜喊啦~

醫生話叫我飲多D水,同食左藥會眼瞓要俾我瞓多D~ 所以Daddy Mommy同我食完早餐就番屋企喇~ 嘻嘻~ 我地好耐未試過星期日無去街街喇~

Daddy見難得係屋企無乜特別節目,就話拎番我出世之後第一支買既鏡頭出黎影下相先~

好喇~ 等我做下廣告model先~

** STONERIDGE牌 BLUEBERRIES **

大家記唔記得我推介過呢隻牌子既bu bu呀? 等我今日再賣多次廣告先~



** PIEGON牌 學行鞋 **


呢對PIEGON鞋係Daddy Mommy去日本旅行買俾我既手信黎架~ 

佢都陪伴我由未識行到而家周圍行~ 應該唔使幾耐就會著唔落喇~ 

但係我真係好鍾意呢對鞋架~ 

今日我仲第一次嘗試到自己著到隻腳仔入隻鞋度呀! 好野~

1 則留言: