星期四, 2月 07, 2008

恭喜發財~

今日係年初一~ 係香港第五個最凍既年初一~ 今朝得9度咋~ 

等Yuki係呢度祝大家鼠年心想事成!身體健康! 我地成班0608BB都快高長大,今年要番學既就學業進步!

KHFC

今年我已經有歲半喇~ 比起上年過年得半歲,今年又識行又識走,又識做恭喜發財手勢~ 

Daddy為左影我做恭喜發財手勢~ 要係咁追住我走黎走去~ 

以下就係為左影呢張恭喜發財相而影既蝦碌,整古做怪樣~~



2 則留言:

  1. YUKI 真係好可愛,難怪爸爸咁鍚佢

    回覆刪除
  2. cherry ee,
    仲有媽咪都好鍚我架~ :p

    回覆刪除