星期一, 2月 11, 2008

新春大旅行 の 壹

今次既旅行由年初三既清晨05:30AM開始~ 我地起身既時候個天都仲未光架~

Mommy好快咁幫我開左奶奶,佢同Daddy就快手快腳咁換衫同食早餐~ 好彩有Siti姐姐係度,Daddy Mommy仲有蘿白糕早餐添呀~ 話咁快唔使06:30AM我地就出得門口喇~ 

我地去程係中港城上船,返香港果程先係上環港澳碼頭~ 好彩一行出街口就碰巧有架的士~ Lucky!

去到碼頭過關一切順利,一個鐘船程加一個鐘車程我地就去到海泉灣喇~ 係珠海入境時因為關員見我係小朋友所以俾我地唔使排隊行外交人員個櫃枱~ 嘻嘻~



入到酒店房~ 嘩~ 係有無敵海景兼露台既房房黎架~


下面應該仲有個幾靚既泳池~ 不過宜家冬天無水水係裏面添~







個露台仲有張吊椅~ 我同家姐同哥哥排排坐影番張合照先! 

大家留意下啦~ 我好少會肯戴住帽帽影相架~




好勒~ 等我地落去周圍睇下先~ 

呢度係一個室內活動中心~ 有羽毛球/桌球/射箭玩架~


















Mommy~ 你地唔好行咁快啦~ 我要遂樣睇下架嘛~

登~登~登~

跟住大家就會見到我係見到Mommy等緊我之後飛奔向Mommy懷抱既連環快拍喇~





初三果日珠海都真係好凍呀~ 一到室外Mommy就一定要我戴住帽帽黎行~ 嘻嘻~ 我似唔似一隻小企鵝呢?










行到去一個叫漁人碼頭既地方,我地搵左一間有西餐同亞洲菜既餐廳食午餐~ 因為大家朝早都好早起身出門口,所以都肚仔餓喇~

我地食乜野就無得俾大家睇喇~ 不過有Daddy影低左我係等野食既時候D百厭相播~ 失禮哂~

食完飯之後有乜野節目呢? Please stay tuned~

1 則留言:

  1. yuki 唔係似小企鵝, 係似monstaer inc. 入面個 boo 呀!!

    http://us.ent4.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/walt_disney/monsters__inc_/boo2.jpg

    回覆刪除