星期六, 2月 16, 2008

新春大旅行 の 叁






第二日一早起身~ 換好衫落去食早餐之前~ 等我做下運動~ 拉下筋先~ 

一二三四~ 二二三四~










Daddy話要試下玩自拍喎~ 佢叫我同佢先試好果位置,搞掂先叫Mommy埋位~



好喇~ 好喇~ Daddy望邊度呀? 果邊?




搞掂~ 幾好喎,Daddy~






咁叫Mommy埋黎影喇~ 「Mommy~ 影全家福喇~」



















好勒~ 落去食個自助早餐~ 嘩~ 好多人呀~ 尋晚都無乜人,今朝唔知點解咁多人喎~

食完早餐~ 要進行我地第二日既唯一活動~ 室內活動黎架~

就係同哥哥/家姐打桌球喇~  

我第一次玩咋~ 「Yuki~ 
唔好用手拎D波呀~ 
唔係用手拎黎玩架~」









哦~ 我知喇~ 咁~ 咁~ 咁~ 丫嘛~

Mommy: 「Yuki打得有紋有路喎~」

好野~ 入左波~  
Yuki 叻叻~




如是者玩左一個鐘之後我得稍為休息就差唔多出發去碼頭返香港喇~

回程係返港澳碼頭~ o岩哂我地~ 因為我地全部都係住港島區架~

呢! 呢隻就係我係預告篇影既賀年佈置喇~ 今次同Mommy影返幅先~


等我地去巴士站搭巴士返屋企喇~ Daddy Mommy~ 個行李咁重~ 等我幫你地拎陣喇~














好喇~ 呢個新春大旅行分享報導亦都告一段落~ 希望下次去旅行再為大家匯報喇~ 拜拜~

1 則留言:

  1. 睇完哂新春大旅行, 搞到我都心癢癢想快d帶埋小dino去玩

    回覆刪除