星期二, 2月 12, 2008

新春大旅行 の 貳


食完晏我地就再係漁人碼頭附近行左一陣~ 影左D相相~

海泉灣既環境都幾靚架~ 有少少似係外國既環境~









Mommy! 你睇我地唔戴帽帽D頭髮即刻吹到飛起哂喇~












等我正正經經咁同爺爺麻麻影番幅相先~











跟住我地返酒店Check-in埋另外幾間房就出發去神秘島喇~

一去到神秘島落左車~ 我就大踏步咁走向入口~ 



















Daddy叫我停低影幅相都唔得~ 嘻嘻~



雖然唔係海洋公園同廸士尼~ 但係玩D遊戲都係要排隊~


你估我地排緊隊等乜野呢?








係馬馬呀~

即係旋轉木馬呀~

我玩一次都唔夠,一落黎就又係咁同Daddy Mommy係咁講「馬馬~馬馬~」



結果係點?  咪就係換左Daddy同我又騎多次囉~










唔~ 跟住仲有乜野適合我玩呢?

有喇~有喇~ Mommy! 果邊有小火車呀~ 我地過去坐坐喇~


Daddy~ 你專心D坐火車喇~ 唔好淨係掛住影相先喇~ 你睇爺爺係出面同我地影相呀~









玩完火車好似無乜其他野適合我咁細個既小朋友玩添~ 

係呢個時侯~~ 我又同Daddy Mommy講:「馬馬~」


你地睇唔睇得出今次我地同上次騎馬馬有乜野唔同呢?















家姐同哥哥呢次旅行成日都好照顧我架~ 又成日同我玩~
你地睇我呢幅同家姐影既相相個甫士靚唔靚呀?












行下行下~俾Daddy見到有條係海邊既樓梯~ 佢即刻捉住我同Mommy要同我地影相喎~ 

好喇~ 就係咁我地係神秘島既行程告一段落~ 啟程返酒店喇~ 因為我頭先坐樓梯坐到條褲仔污糟哂,所以要沖涼涼呀~


沖完涼見到露台透入黎既日落光線~ Daddy話呢D叫做「magic hour」~ 所以即刻要幫我影低佢~

係咩幾靚呢?

後面果個就係開放式洗手間~ 有一度趟門推開就可以望到個浴缸~







呢幅坐係度Mommy幫我著鞋仔既相,Daddy Mommy都好鍾意呀~

梗係啦~ 有咁靚既日落陽光~ 加埋我近期既新版本「笑笑眼」喎~





夜晚我地就咁係酒店入面既西餐廳食自助餐~ 食完返房房Daddy Mommy同我玩左陣就到我既瞓覺時間喇~ 早抖~


想知道我地第二日玩D乜野? 請大家繼續留意我個blog喇~

沒有留言:

發佈留言