星期四, 7月 03, 2008

好多野~

今日下奏Mommy同我去醫生度覆診~ 醫生話我好番哂喇!YEAH!

夜晚Daddy放工返黎麻麻屋企,Daddy今日終於記得幫我影D相~

大家睇下我有冇瘦到?

DSCF2733_resize

因為我好多日無去公園玩啦,所以麻麻仲同我玩SIR滑梯添呀!

DSCF2761_resize

DSCF2762_resize

我見Daddy影得咁開心,仲拎個相機黎影番張自拍照添! 咦?!點解都唔似我既?

DSCF2744_resize

Daddy Mommy仲話我呢排講多左好多野~ 好似尋日我o係梳化揭緊本故事書,Mommy坐左係隔兩個位度,我突然之間講左兩個字~ Mommy Daddy都唔為意我講乜野~ 到我再講多兩次,佢地終於明啦! 係呀,我叫Mommy: 「近D 」我想Mommy坐埋我隔離一齊睇嘛~

又例如今晚我同Daddy係梳化玩水果Puzzle,玩左一陣搞到成堆Puzzle係腳下~ 我又講左三個字喎~ 你地估下我講左邊三個字? 嘻嘻~ 咪就係話:「好多野」囉!

唔知我幾時會成句句子咁講出黎呢?

3 則留言:

  1. Yes Yes!好番哂!
    Yuki你同以前一樣無廋到呀,重好似高左添!
    快d出黎俾大家見下!

    回覆刪除
  2. YUKI 咁叻, 好快就成句講架啦, MAMI 唔會等好耐

    回覆刪除
  3. 面仔仲係漲卜卜, 仲係咁可愛!!

    回覆刪除