星期五, 7月 18, 2008

2008 仲夏關西關東北國走透透之旅 - 準備出發啦~

聽日,將會係我第二次搭飛機,今次既目的地都係日本,打算先到大阪神戶,再搭內陸機到北海道,最後就去東京。

點解一次過去咁多地方?Mommy 話國泰既 Infant Ticket 要回程時都未夠兩歲,而因為就埋 Daddy 既假期,所以買唔到 Infant 要買 Child,價錢當然貴好多。後來 Mommy 發現如果改搭全日空的話,因為全日空只計出發日期,所以就可以以千幾蚊幫我買到四程機票,係咪抵好多呢!反正要轉機,全日空又可以比我地出發同回程都停一停,咁咪變左去咁多地方囉!

行程方面,Mommy 話無定架,仲話咩 No plan is good plan 喎!咁即係點架?會唔會無野玩架?Mommy 叫我唔使驚,佢已經將岩我去既地方,搵齊晒資料,只係未定邊日去,主要睇天氣,怕大阪同東京太熱,要將 outdoor 既活動,儘量改為傍晚或一早去,烈日當空既時間,最好走入去 shopping mall 嘆下冷氣。

行李方面,會有大行李箱兩個,背囊一個,相機袋一個,腰包一個,BB車一架,基本上同上次去福岡差不多,只係行李箱由一大一少變為兩大個,梗係用黎放戰利品啦!

整個旅程歷時13天,7月31日我地就返黎架啦,到時再見!

4 則留言:

  1. 日本通果然精明呢, 玩得開心d呀, 等你返黎寫blog比我們睇yuki玩過咩, 食過咩

    回覆刪除
  2. 13日既吃喝玩樂, 真係令ee羨慕不已!!! 盡情玩啦, 返黎再blog俾我地睇, ee冇得去, 睇下都好開心!!!

    回覆刪除
  3. 好羨慕您地又去日本, 今次仲去咁耐添, 原來您地都係日本 super fans, 唔怪得個女都係日本名啦, 祝您地玩得開開心心, 返黎分享多 D 相啦 !

    回覆刪除
  4. 幾時返呀?? 好似就返囉喎!! 好緊張呀好想知你地玩成點!
    我地決定左一年後再戰北海道啦~~~~~yeah!!!

    回覆刪除