星期二, 7月 01, 2008

多謝大家!

我終於出左院返左出黎喇~

好多謝大家咁多日以黎既關心呀!因為Mommy要每日留係醫院陪我過夜,所以Daddy就要肩負起為大家匯報我每日情況既重任啦~ 「唔該Daddy!」

我出院後D燒就遠離左我喇~ 仲呢兩日都玩得好開心哩!

可能因為我玩得開心得滯~ Daddy同Mommy都唔記得幫我影番幾幅相俾大家睇下添!

今次入醫院我最驚既一樣野就係姑娘搞我隻手呀!可能因為第一日入去姑娘房種黃豆仔同抽血又無Daddy Mommy陪住既陰影喇~ 之後每次佢地要掂我隻手手我就會大喊,同個身都震哂呀~

不過呢!Daddy Mommy話都有D野係呢次入院之後我係叻左既~

第一就係宜家我無論要NG NG或者VV都會識得講喇~ 可能因為係醫院吊鹽水成日要VV,所以我不經不覺訓練到自己一急就講喇~ 我已經好多日無疴濕片片喇~ (訓覺時間除外)連Daddy都對我投以信心一票呢兩日俾我唔使著片片褲坐車車添呀!

第二樣就係唱歌歌囉~ 係醫院大部份時間我都時時刻刻自己係咁唱歌,或者自己係度作歌唱! 好多時仲唱到人地熄哂燈要訓覺我仲MAK大喉嚨唱,要Mommy係咁叫我細聲D。。。細聲D。。。 嘻嘻!

係呢度我想再一次多謝今次我入院好辛苦既Mommy(佢咁多日廿四小時咁照顧我)、Daddy(佢返工日就一日黎三次,放假就朝八晚十咁陪我同Mommy)、仲有爺爺麻麻Siti姐姐(佢地都係每日黎幾次,仲要係屋企煮定我既麥皮呀,粥仔呀,通粉呀)

4 則留言:

  1. 真係擔心死姨姨架~~
    yuki出左院,批姨姨約你好唔好?
    哎呀~~ yuki都要又去日本玩喎!好啦,就等你返來先啦,姨姨等你呀。
    其實yuki真係好乖,記起當年生仔時住了5日醫院,已悶到發慌,仲想打人添‧‧‧

    回覆刪除
  2. 除左家人, ee都好擔心yuki呢 !!
    依家冇事出院真係安心哂, 就快出發啦, 玩得開心d呀!!

    回覆刪除
  3. yuki 叻叻, mami daddy唔洗再o甘擔心了, 經過今次, 以後一定會打敗晒d細菌!!!

    回覆刪除
  4. yuki,你大個女記得要多謝爸爸媽媽, 佢地真係不眠不休咁照顧你

    回覆刪除