星期六, 1月 10, 2009

日本東海之旅

我地返左黎喇~

今次係去咁多次日本最凍既一次~

因為需要D時間整理下D相同我地既遊記,先俾大家睇下D預告精選相片先喇!

我會提醒Daddy Mommy加緊努力同大家分享今次旅行既點滴架喇~

blog6_resize

3 則留言:

  1. 雖然你話無乜點買到野,但我見你d相都玩得好開心丫~~期待你的遊記。

    回覆刪除
  2. 嘩! 真係好凍喎,有雪呀, yuki有冇好開心呀? yuki有冇覺得太凍架? 我都唔知幾時先會帶牛精仔去d落雪既地方,怕佢頂唔緊呀!!
    好期待你地既相呀, 快d upload啦!!

    回覆刪除
  3. natchan,
    對, 無乜買野, 但玩得好開心呢!

    barbiema,
    yuki第一次見到雪, 好開心呀, 仲不停要用手摸! yuki 著得好暖, 唔凍呢, 反而有時有風吹埋黎, 塊面仔好凍, 我迫佢戴帽同埋用頸巾遮住塊面囉!

    回覆刪除