星期六, 1月 24, 2009

K1 面試結果

DSC_2070

經過個多月既等待,昨晚終於收到現在所就讀幼兒園的K1面試結果了~

這個多月期間,Daddy Mommy諗住學校收番我入讀K1已心滿意足了~ 豈料學校通知信上竟寫著接收入讀「K1上午班」~ 好野!

Daddy Mommy真係無諗過會可以轉到上午班呢! 因為我宜家N1都係讀緊下午班~ 呢個真係迎接農曆年既禮物呀!

尋晚我地一番到黎屋企睇左封信,仲即刻打電話返去俾爺爺麻麻報告喜訊添呀!

希望我宜家即同班同學仔都可以多D一齊轉到出年既上午班喇!

1 則留言:

  1. 好野~~~
    yuki 叻叻呀!!!
    同車車e一樣, 我都無擔心過yuki呢!!!

    回覆刪除