星期一, 12月 17, 2007

聖誕嘉年華會 (15-Dec)

12月15日,daddy係印度未返香港,媽咪話有兩個地方可以同我去,第一個就係媽咪公司既兒童遊戲日,第二個就係二舅父公司既聖誕嘉年華會。你地見到呢個topic既標題,都知我地最後去左二舅父公司既聖誕嘉年華會啦,點解揀呢個,原因好簡單,聖誕嘉年華會係銅鑼灣舉行,近好多,仲有就係舅父會做埋司機接送我地,咁媽咪就唔使咁辛苦啦~

去到嘉年華會,有我最喜歡既滑梯,但呢個係吹氣架,我自己上唔到去,要媽咪扶住我上,媽咪話好攰喎,我就話好好玩啦~



我仲玩左攤位遊戲,同聖誕老人影相,仲有禮物呀,其中一個係好大既poohさん公仔黎架~ 你地睇下,係咪大過bear bear好多呢!





中場時間我仲小睡片刻添呀,媽咪話好彩有得坐咋,因為佢抱住我坐係草地度,我訓左一個鐘呀~

(暫時未有玩緊既相比大家睇呀,要等舅父比返D相媽咪先有啊~)

沒有留言:

發佈留言