星期三, 12月 26, 2007

拳擊日?!

Daddy/Mommy話今日係Boxing Day~ 咁係咪即係拳擊日囉?

Daddy/Mommy: 「唔係呀~Yuki~ 係拆禮物日呀~」



今日去左一個地方食Tea Buffet~ 呢度其實係我第一次聚會去過既酒店黎架~ 原來已經成十三四個月前喇~







唔信你地睇下條Link同呢幅相~

http://yuki-lam.blogspot.com/2006/11/bb-4-nov.html








你地睇下Mommy幫我同Daddy影呢幅相似唔似我伸手玩天花既燈燈呀?~ (無特技加工架)

















夜晚去左大舅父屋企開Party~ 我今次好鍾意同Tigger影相呀~ 又係咁捉住Daddy/Mommy同表哥埋去影~ 嘻嘻~ (咦? 原來我高過Tigger喇)


仲有呢幾日再收到既禮物有:

From契爺














From 家姐/哥哥





















From

















From 細舅父

(唔好誤會呀~ 唔係Pooh San呀~

係套Golf Set至真~ 因為我今晚係麻麻屋企瞓~ 所以Mommy叫Pooh San做Model同份禮物影相咋~)










最後送幅聖誕全家福大家睇下添~

聖誕快樂!

2 則留言:

  1. yuki 快D practise下打golf, 遲D可以同DADDY MOMMY一齊打 ^_^

    回覆刪除
  2. 好似聖誕新年文告呀!錦鯉呢?^_^

    回覆刪除