星期六, 12月 22, 2007

又到聖誕~ 又到聖誕~

Daddy終於都係印度番左黎喇~ 星期四果日我仲同媽咪去機場接Daddy添呀~ Daddy幾開心呀~



好彩Daddy趕得切番黎過聖誕~ 我地今日要去買聖誕禮物呀~

聖誕節真係好多人去街街架~ 我地好耐未試過要塞咁耐車先去到尖沙咀~

咦~ 呢間舖頭架車車咁熟口面既? 我記得之前好似見過我D朋友仔坐過架~ 等我都坐下先~

有兩個姐姐係度玩緊喇喎~ 唔該~ 可唔可以俾我一齊玩呀? Daddy! 我學你渣車車呀~





轉過頭~ 我地已經去到反斗城喇~ 唔~ 等我睇下買咩玩具俾家姐/哥哥/同我D表哥仔同表弟仔先~














買完野~ 行番出去影返幾幅聖誕相相先~ 


嘩~ 好多波波呀~ 


仲有~ 樹~ 樹~










咦? 呢度好似有D面善咁喎~ 又好似係邊度見過咁既?









Daddy&Mommy: 「Yuki~ 呢度咪你上年都黎過影相既地方囉~ 估唔到D聖誕樹佈置無變過喎~ Yuki你睇下你今年比上年大過左幾多!」

2 則留言:

  1. Yuki 媽,你好有心機,搵返舊年既相出黎 compare, 讚 !!

    回覆刪除
  2. IE媽,
    好有心機搵張相出黎既係Yuki Dad呀~ :p

    回覆刪除