星期日, 12月 02, 2007

去High Tea好開心呀~

今日Yuki同Daddy Mommy一齊去剪頭髮~ Man哥哥搬左去銅鑼灣利園附近,今次剪頭髮Mommy幫我帶左塊私家圍巾(因為上次用Man哥哥果D黑色大圍巾我未開始剪已經唔肯喇~) 今次就好好多喇~ 所以好快我已經剪好左額頭既蔭~

剪完之後因為Daddy Mommy未食野,所以Daddy就建議去左附近一間有露天座位既餐廳High Tea下先~

嘩~ 間餐廳好大好舒服呀~ 我地三個人可以坐一個U型既梳化位,我覺得可以坐六個人都得架~





















所以Yuki就可以好乖咁係梳化度行黎行去~ 仲唱歌仔添呀~ 唔使落地都已經好開心喇~









Daddy/Mommy 食到咁上下仲帶Yuki出去個花園度玩左陣添~ 

















你地睇下我個樣幾得戚~

沒有留言:

發佈留言