星期六, 12月 15, 2007

再次不在香港的日子 (二)

又到週末喇~

今日星期六~ 我地決定去孟買附近既一個海灘曬下太陽~ 雖然話係附近,但係其實都要起碼四個鐘頭車~ \*O*/

我地由朝早十點開車出發~ 因為同埋一個黎印度長期做野既香港同事一家一齊去,所以今日我地出動兩架七人車~

由於無人去過呢個地方~ 如是者~我地行下~搵下~問下~又行下~又再搵下~又再問下~~~ 終於都到啦! 但係已經成三點鐘喇~ 用左成五個鐘!

我地其實由差唔多兩點開始就一路見親Guest House或者Resort都停低問下有冇野食~ 但係間間都話俾人住哂~ 餐廳都唔做我地生意!



最後係其中一間海灘旁邊既Guest House終於肯做我地生意喇~

呢一帶有好多椰樹架~ 真係椰林樹影~ 唔睇一樓以下既景物一定唔覺得係印度~ 嘻嘻~




食完野~ 落沙灘行下先~ 


咦?! 好浪漫喎~ 沙灘居然有馬騎或者坐馬車架~ 不過D馬馬好臭呀~







呢個角度影係咪都幾靚呢?










行下~玩下~ 已經成五點幾~ 開始日落啦~
日落既景色又係幾靚架喎~





六點開始回程~ 又另一個四個幾鐘頭既車程~ 返到黎apartment成十點幾~ 回程呢程車真係驚險剌激!!!

沒有留言:

發佈留言