星期日, 6月 01, 2008

孖辮女再現

自從好細個果陣試過紮辮仔好幾次,但係都俾我以九秒九既速度抆甩左之後,Daddy Mommy就決定我唔可以留長頭髮住勒~

(如果大家唔記得我十一個月大果陣既孖辮LOOK既話,可以睇番右邊果個迪欣湖相簿)

最近唔知係咪我開始覺得想扮下靚靚呢? 近來Mommy或者麻麻有時幫我夾髮夾或者紮辮仔都無即刻抆喇喎~

好似尋日咁,Mommy幫我紮左個孖辮LOOK,我成晚都無抆過呀,紮完照鏡仲笑得好開心添~

先睇下我尋日睇乜野睇得咁入神?

DSCF2647_resize

DSCF2648_resize

就係一間書局外面擺滿好多公仔既飾櫃喇~

入面仲有個好大既廣告板添呀~ 不過近排我影親相佢地一叫我笑呢~ 我就會笑呢隻見呀唔見眼既「笑笑表情一號」。 Daddy Mommy話要幫我練習下其他笑笑表情至得~

DSCF2651_resize

好勒~好勒~ 下面呢個表情係咪好D呀 Daddy Mommy~

(大家又覺得點呢?)

DSCF2654_resize

7 則留言:

  1. 肯企定定影相已經好乖, 乜表情都可愛啦!!

    回覆刪除
  2. 卡B見到一定會攬住Yuki呢,因為佢身上有卡B至愛Elmo呀!

    回覆刪除
  3. 我反而好like yuki既1號笑容呢 ^_^
    大dino都有呢款elmo tee呀!

    回覆刪除
  4. I would like to say the same thing as calbeedad as well, Arthur will hold Yuki tight cos she's wearing Elmo :)

    回覆刪除
  5. 辮辮既YUKI 可愛D啵~~

    回覆刪除
  6. YUKI影相真係好鬼馬,肥仔叔叔冧爆佢呀!
    知唔知肥仔今日又講返,yuki記得有肥仔叔叔喎,佢仲甜笑住拱同我講,真係飽死荷蘭豆!

    回覆刪除
  7. 樂媽,
    自己個女,點都可愛啦!

    卡dad, dinoma, 亞發媽,
    yuki其實都好like elmo, 件elmo衫, 佢一見到就要著呢!

    feli,
    不過yuki成日唔肯比人幫佢紮辮呢!

    pie姨姨,
    yuki都好like你地一家呢! :p

    回覆刪除