星期六, 6月 14, 2008

書包 ・ 返學

話都無咁快~ 我又開始為開展入學生活作進一步既準備喇~

今日一早返左學校交相,報名搭校車,定校服,買書包。

Mommy就去禮堂開家長會~ Daddy就陪我去遊樂室玩。

Daddy仲幫我去小賣部買左個書包添呀。

返到屋企~ 我即刻拎個書包出黎要揹黎照鏡,嘻嘻~ 我即刻又笑左個一號笑容出黎~

Daddy梗係唔放過我喇~ 即刻拎部相機出黎同我影左幾幅揹書包相添~

DSC_8716_resizeDSC_8725_resize DSC_8723_resize

 DSC_8706_resize

Daddy仲提醒我第日要乖乖地自己負責揹自己個書包~ 唔可以要爺爺、麻麻或者Siti姐姐幫我拎書包架~ 「知道~Daddy~」

6 則留言:

  1. 好靚的書包啊, yuki你就好啦, leo那個又大隻又硬呢

    回覆刪除
  2. 自己的事自己做....GOOD GIRL
    luky624

    回覆刪除
  3. 真係好like返學拱樣哩!
    嘩~~ yuki小姐會唔會係未來眾b為首的班長呢?

    回覆刪除
  4. cola,
    書包無得自己揀,無計啦!

    luky624,
    就係想從少訓練佢囉!

    cherry, pie,
    我就真係好想佢好Like返學,希望佢真係like啦!

    回覆刪除
  5. 講得啱, 自己書包自己揹, 第時自然明白執書包既重要

    回覆刪除
  6. 嘩! 禁快就有書包仔啦~ yuki大個女囉~

    回覆刪除