星期日, 6月 29, 2008

首次入廠~ DAY8 出院喇~

今日真係等了又等~

Yuki尋晚好乖乖,一路都無再燒。今朝一早買埋早餐去醫院諗住等醫生黎睇一睇就可以出院~

點知等下等下,等到中午姑娘通知話醫生要下奏先得~ 如是者又等下等下,兩點,三點,四點~

後尾姑娘再打俾醫生,醫生原來都係要夜晚先黎到,不過就係電話講低左Yuki今日無燒又無肚疴之類就今日出得院~ 所以我地就幫Yuki沖埋個涼,買埋個外賣晚餐食~

七點九左右醫生黎喇~ Yuki我地可以返屋企喇~

醫生同我地講下出院後要注意D乜,同埋幾時再覆診~

好野,終於走得喇~

呢個出院日真係等足十二個鐘咁滯~ 不過我地都知道醫生係為左Yuki既健康,想穩陣D先Keep Yuki留院咁多日~

代Yuki講句:「多謝醫生!

最後當然要多謝各位呢幾日黎不斷幫Yuki加油喇~ Yuki好快會再出黎同大家玩架喇~

7 則留言:

  1. Yuki好野!俾個"叻"你!
    休息下跟住快d出黎同大家玩啦!

    回覆刪除
  2. 希哥想你下次得閒入嚟呀!記住唔好再入醫院。我等你入嚟!

    回覆刪除
  3. yuki出院了~~
    好野~~~
    批姨姨好掛字你呀~~
    等我arrange個gathering同yuki玩下先。

    yukipa yukima,
    你地兩個都辛苦了。好好休息下啦,接著仲要跟充滿活力的yuki玩玩玩架~~

    回覆刪除
  4. 好啦, 好啦, 再入番你個 blog, 終於見到你出左院啦 !!

    辛苦左 yuki ba and yuki ma, 呢個星期入面身心俱疲, 好好休息啦 !

    回覆刪除
  5. 太好啦, yuki果然好乖乖, 好好休息吓下次再一齊玩啦.

    回覆刪除
  6. 好野!!! 聽到YUKI 出院既消息真系好喇. 希望住後日子, 健健康廄啦.

    回覆刪除
  7. 好开心看到Yuki已经出院!!!
    希望你今后开心快乐健康地成长!!!

    回覆刪除